Naam:
Foto’s:
204
Video’s:

Over mij

De meesten die dit lezen, zullen mij al lang kennen, maar toch even een kleine beschrijving van mij. Ik ben dus Nathalie en ik ben op dit moment 20 jaar oud. In Nederland studeer ik Beleid & Management Gezondheidszorg aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Daarnaast is één van mijn grote hobby's volleybal. Mijn familie, vrienden, opleiding, sporten etc. heb ik nu allemaal achter mij gelaten om 4 maanden te gaan studeren in Finland. Om iedereen op de hoogte te houden van alles wat hier speelt, ben ik deze blog begonnen!

Over mijn reis

De komende vier maanden zal ik mij inwoner van Kuopio, Finland mogen noemen. Hier ga ik namelijk studeren aan de University of Eastern Finland. Naast het studeren zal ik er ook zo vaak mogelijk op uit trekken om veel van dit mooie land en zijn omgeving te zien!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Rusland, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.